Blog Statistics

Blogger WidgetsBlog statistics Widget For Blogger

Wednesday, June 22, 2011

KURSUS CHARGEMAN & WIREMAN (PART TIME).

Bagi yang ingin menambah kepandaian dalam bidang elektrik, bolehlah mengambil kursus ini.

Khaiatbsp

---------- Forwarded message ----------

 

DAFTARLAH SEKARANG, TEMPAT TERHAD…!!!

 

BENGKEL / LATIHAN PERSEDIAAN PEPERIKSAAN SURUHANJAYA TENAGA (ST),

 

Kami menawarkan kursus separuh masa bagi calon-calon persendirian peperiksaan teori Suruhanjaya Tenaga bagi menjadi seorang yang kompeten di dalam bidang elektrik. Kursus yang di tawarkan ialah Chargeman (A0, A1, A4) dan Wireman (PW1, PW2, PW3, PW4).

 

OBJEKTIF KURSUS,

 

Objektif utama kursus ini di adakan ialah untuk membantu calon persendirian menghadapi peperiksaan teori sebelum ujian praktikal dan oral di jalankan. Kami juga bersedia membantu dengan perancangan pelajaran yang teratur dan mengulangkaji soalan-soalan ST yang lepas. Kelas ini juga adalah kesempatan terbaik bagi mereka yang bekerja kerana kelas ini akan di jalankan dengan jadual yang fleksibel pada hujung minggu (Sabtu / Ahad).

KELEBIHAN KURSUS,

 

  • Beroperasi sejak tahun 1998
  • Jangkamasa kursus 4 Bulan sahaja.
  • Kami membantu & tunjuk ajar dalam proses membangunkan buku log.
  • Yuran pengajian yang rendah & berpatutatan
  • Yuran Kursus boleh bayar secara ansuran bulanan
  • Kadar kelulusan 99%
  • Bahasa pengantar ialah Bahasa Malaysia
  • Nota, Sijil & Question Bank (Past year question paper) disediakan
  • Boleh claim melalui HRDF (SBL Khas)

 

Untuk maklumat selanjutnya, sila email kan maklumat berikut ke alamat pusatteknikal@yahoo.com  

 

(1)   Nama penuh:

(2)   Alamat kediaman:

(3)   No. Telefon Bimbit:

(4)   Alamat Email:

(5)   Nama Kursus:

 

SILA HUBUNGI: Cikgu Siva (012) 8885070  

 

PUSAT LATIHAN TEKNIKAL & KEMAHIRAN LANJUTAN

(PLTKL SDN. BHD.)

No. 174A & 174B, Jalan Batu Unjur 1, Taman Bayu Perdana, 41200 Klang, Selangor, Malaysia.

Tel: 03~33259433  Fax: 03~33259455

Email : pusatteknikal@yahoo.com / pltkl@streamyx.com

 


21 comments:

Dear Sir,
Saya berminat utk kursus elektrik. Kursus ini part time ke fulltime?
Macammana saya hendak daftar.
Terima kasih
Zamri

saya berminat, mcm mana nk mohon??

saya berminat.. tp takde pengalaman dalam bidang wiring

Aslmlkm.
Saya tlh tmt kursus 2 thn di IKM dan mduduki test PW3/4 ..
-Status test ST itu sya prlu Mengulang untuk ujian oral(pw4) shj..krn pda wktu itu tiada pw3 yg dkeluarkan wlupun saya sudah lulus dlm skop ujian pw3..
-Nmun spi kini sya hya bkerja (tanpa akuan pndawai kompeten)dlm kej elektrik dlm 15 thun..dan skg saya nak dptkan Pw4..
-Harap saudara blh bantu..
Tq

tanhassan77@gmail.com

Kolej komuniti ad chargeman a4 full time tak

Klau xde sijil wireman bley apply A0/A1?

Kalau kelayakan cuma spm, nak ambil kelas chargeman boleh?

Sy baru sahaja lps skm tahap 2 elektrik dn sekrng sy masuk tahap3 sy tdk bekerja tapi mempunyai minat untuk mngambil lesen chargeman..harap tuan sudi membantu
Bole email saya ke jefrinallagendazr79@gmail.com

saya bekas pelajar kejuruteraan elektrikal dan saya berminat untuk memiliki Wireman PW4. No Telefon Bimbit saya +60 16-809 6695.

saya mempunyai diploma kejuruteraan elektrik..bole bantu saya tak untuk ambil chargeman A1 ?

muhamadsolehuddin93@gmail.com

Sir sy nk tnye mcmane nk ambek a0/a1..sbb sy ad lesen kompeten pw2 n pw4...sy nk thu mcmne cara nk sambung à0/a1..harap mmbntu

Sir sy nk tnye mcmane nk ambek a0/a1..sbb sy ad lesen kompeten pw2 n pw4...sy nk thu mcmne cara nk sambung à0/a1..harap mmbntu

Sya duduk sabah boleh mohonkah ni kursus

Saya tidak memiliki sijil elektrik ...dan berpengalaman hampir 12 tahun kerja dalam sektor electrikal dan accond ... Bolehkah saya memohon sijil elektrik part time ...umor saya 32

untuk maklumat selanjutnya berkenaan program Chargeman (A0) & Wireman (PW2)....!

Sila hubungi saya terus di talian (012-6642519)

sekian terima kasih

Cikgu Gopi @ siva

(012-6642519)

Hi En.Kharul Anuar,

untuk maklumat selanjutnya berkenaan program Chargeman (A0) & Wireman (PW2)....!

Sila hubungi saya terus di talian (012-6642519)

sekian terima kasih

Cikgu Gopi @ siva

(012-6642519)

hi En. Gopi, ada tak kursus wireman untuk warga asing??

hai, saya keluaran dari vokasional yang mempunyai skm tahap 4, ape yang saya perlu buat ye. boleh tolong hmm pleeasseeee

ada had umor maksima ke..saya 60an masih layakkah untuk pepereksaan A0.

saya pmr pengalam 8ht boleh ke

Post a Comment

Sitemap

Loading...

Kongsikan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More