Blog Statistics

Blogger WidgetsBlog statistics Widget For Blogger

Sunday, July 10, 2011

Restoran Haseena Maju, Bandar Seri Putra.

Antara restoran terawal di Bandar Seri Putra. Servis yang pantas dan makanannya boleh dikategorikan sebagai makanan mamak biasa.

Apa yang saya suka adalah tosainya yang sedap.

Menjadi pilihan mereka yang ingin makanan cepat dengan rasa yang sederhana.

Kalau bagi bintang, saya bagi 3 daripada 5.





Satu jenis minuman yang saya baru cuba di restoran ini, 3 Layer Tea. Bagaimanapun ianya tidaklah mengujakan saya untuk mencubanya di lain kali, kerana tak serasi dengan tekak saya.







Gambar kedai-kedai BSP lain di sini:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150303281018708.389768.245996843707

-khaiatbsp-

0 comments:

Post a Comment

Sitemap

Loading...

Kongsikan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More